Tuesday, 13 April 2021

The Book of the Mark, Bible Study of the book of the Mark, Free Bible Study in Urdu/Hindi/Punjabi

 

 روم قدیم دنیا میں فعال ، انسانی طاقت کی نمائندگی کرتا تھا ، اور اس سے آمریت کا باعث بنی۔ طاقت دراصل ایک ہی شخص کے پاس رکھی گئی تھی ، جو حقیقت میں وہ چیز تھی جو خطرناک تھی۔ ایک بار پھر وہی خطرہ ہے ، جیسا کہ ہم اسی سمت میں گامزن ہیں۔ میں اس سلسلے میں ایک بار پھر ڈاکٹر ڈی ایس گریگوری کا حوالہ دینا چاہتا ہوں۔ "عظیم الشان رومن ، نسل کا ایک مثالی آدمی ، اس لئے ایک طاقت ور کارکن ، فاتح ، منتظم ، اور حکمران تھا ، - یہ وہ شخص تھا جو سیزر کی حیثیت سے عالمگیر سلطنت کے اقتدار پر قابو پا سکتا تھا۔ رومی ترقی کا سیزر اور قیصرزم ناگزیر نتیجہ تھے…. جب [رومن] کو دل کی گہرائیوں سے یہ احساس دلانے کے لئے تیار کیا گیا تھا کہ ایک انسانی استبدادی کے ہاتھوں میں فطری انصاف ایک گناہ گار انسان کے لئے خوفناک چیز ہے ، Holy روح القدس نے ناصرت کے یسوع کو اپنا بادشاہ اور نجات دہندہ قبول کرنے کی تعریف کی تھی ، دنیا کے متوقع نجات دہندہ ہم آج ایک ایسی پوزیشن میں جا رہے ہیں جہاں ایک پولیس ریاست ہوگی ، جس پر ایک شخص حکمرانی کرے گا۔ وہ شیطانی ہو گا ، گناہ گاروں پر حکمرانی کرے گا تاکہ وہ نجات کے لئے. پکاریں۔ صرف وہی جو نجات دلائے گا جب وہ آئے گا خداوند یسوع مسیح ہوگا۔!

 

پولس نے رومیوں کو لکھا ، "... مسیح کی خوشخبری سے مجھے شرم نہیں آتی: کیونکہ یہ خدا کی طاقت ہے جو ہر ایک کو مانتا ہے نجات دیتا ہے"۔ (روم 1: 16)۔ یہی طاقت رحمت کو بڑھانے والی طاقت ہے۔ ان دنوں میں جب قیصروں نے حکمرانی کی ، دنیا رحمت کی آرزو میں تھی اور انہیں جو کچھ ملا وہ سب طاقت تھا۔ یہ وہ دن تھا جس میں کسی نے بھی اس طاقت کے خلاف مزاحمت کرنے کی جرات نہیں کی تھی کیونکہ اس کے خلاف مزاحمت مہلک تھا۔ اس سے بھاگنا ناممکن تھا - اس سے آگے کبھی نہیں نکل سکتا تھا۔ اسی دن خدا نے آبادی کے اس حصے کو ایک پیغام بھیجا تھا ، اور جان مارک مصنف ہیں۔

جان مارک خوشخبری کا شمعون پیٹر کا حساب دے رہا ہے۔ ابتدائی چرچ نے محسوس کیا کہ یہ سچ ہے اور اس مقام پر فائز ہوا۔ مثال کے طور پر ، چرچ کے ابتدائی باپ میں سے ایک ، پیپیاس نے یہ ریکارڈ کیا کہ جان مارک نے اپنی خوشخبری شمعون پیٹر سے حاصل کی: "پیٹر کا ترجمان ، مارک ، نے جو کچھ یاد کیا اسے احتیاط سے لکھ دیا ، لیکن مسیح کے بولنے یا کام کرنے کے حکم کے مطابق نہیں " یوسیبیس کا کہنا ہے کہ "تقویٰ کی ایسی روشنی ان لوگوں کے ذہنوں میں آگئی جنہوں نے پیٹر کو سنا کہ وہ ایک بار سننے سے مطمئن نہیں تھے ، اور نہ ہی غیر تحریری نظریے سے جو مطلع ہوا تھا ، لیکن انہوں نے دل سے مارک (جس کی خوشخبری اب بیرون ملک پھیلی ہوئی ہے) کی منتقلی کی۔ تبلیغ کے ذریعہ ان کے لئے وہ نظریہ لکھیں گے جو اسے ملا تھا۔ لہذا ، یہ تھا کہ ہمیں جان مارک کے ذریعہ شمعون پیٹر کی خوشخبری ملی۔

یہ عمل کی انجیل ہے کیونکہ سائمن پیٹر اس قسم کا آدمی تھا۔ یہ عمل کا انجیل ہے ، رومن کو لکھا گیا جو عمل کا آدمی بھی تھا۔

مارک کی انجیل میں ، یسوع بادشاہت کے باقاعدہ لباس کو ایک طرف رکھتے ہیں اور اپنے آپ کو تولیہ کی خدمت سے باندھتے ہیں۔ میتھیو کی انجیل میں وہ بادشاہ ہے: وہ مارک کی انجیل میں خادم ہے۔ لیکن وہ کسی کا بندہ نہیں ہے۔ وہ خدا کا بندہ ہے۔ مارک نے ہمارے رب کے یہ الفاظ بتاتے ہوئے اس کا اظہار کیا ، "کیوں کہ ابن آدم بھی خدمت میں حاضر نہیں ہوا ، بلکہ خدمت کرنے کے لئے آیا تھا ، اور بہت سے لوگوں کے لئے اپنی جان کا فدیہ دینے کے لئے آیا تھا" (مارک 10: 45)۔

مارک کی انجیل میں یسوع کو یہوواہ کا خادم پیش کیا گیا ہے۔ یہ یسعیاہ 42: 1–2 کی تکمیل کرتا ہے: "دیکھو میرا بندہ ، جس کو میں سنبھالتا ہوں؛ میرا منتخب ، جس میں میری جان خوش ہے۔ میں نے اس پر اپنا روح ڈالا ہے ، وہ غیر قوموں کے لئے judgment انصاف لے گا۔ وہ نہ گریہ کرے گا ، نہ اٹھائے گا ، نہ گلیوں میں اس کی آواز سنے گا۔

 

برنارڈ ، 1864 میں واپس ، مارک کی انجیل کے بارے میں کہا: "سینٹ پطرس نے کارنیلیس سے کہی اس انجیل کے موزوں نعرے کے طور پر اچھی طرح سے دیکھا گیا ہے: ‘خدا نے ناصرت کے یسوع کو روح القدس اور طاقت کے ساتھ مسح کیا۔ جو اچھا ofا کام کرتا تھا اور ان سب کو شفا بخشتا تھا جو شیطان کے مظلوم تھے۔

ہم آج احتجاج اور مارچ کے بارے میں بہت کچھ پڑھتے ہیں ، اور ہم سیاستدانوں اور مبلغین دونوں کے بارے میں سنتے ہیں۔ وہ سب اچھ doingلئےکام کرنے کے بارے میں بات کرتے ہیں ، لیکن وہ بس آگے بڑھ رہے ہیں۔ خداوند یسو ع مسیح اپنی انسانیت کی فصاحت اور اس کے معبود کی بھلائی کے ساتھ آئے تھے۔ یہ صرف خوشخبری کی شروعات تھی۔ وہ مر گیا اور پھر جی اٹھا۔ پھر اس نے اپنے ہی سے کہا ، "جاؤ۔" تب خوشخبری مکمل ہوئی۔ آج یہ خوشخبری ہے۔

 مارک کا انداز مختصر اور دو ٹوک ، مناسب اور متشدد ، مختصر اور میٹھا ہے۔ مارک اضافی زبانی چھین لیا جاتا ہے اور سیدھا نقطہ پر جاتا ہے۔ یہ عمل اور کامیابی کی انجیل ہے۔ یہاں خُداوند یسوع مسیح کو الفاظ اور بیانیے سے مزین نہیں کیا گیا ہے ، لیکن وہ کام سے چھین لیا گیا ہے اور کمربند ہے۔

مارک ایک سادہ انداز میں لکھا گیا ہے۔ یہ سڑک کے عوام کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ یہ دلچسپ بات ہے کہ انجیلی انجیل میں کسی بھی دوسرے لفظ سے زیادہ مربوط اور پائے جاتے ہیں۔ یہ 1،331 بار ہونے کے بارے میں کہا جاتا ہے۔ میں نے اس کی گنتی نہیں کی ، دوست ، لیکن اگر آپ کو اس بیان پر شک ہے تو آپ ان کا شمار کریں گے۔ بہت واضح طور پر ، اگر میں اس میں بہت سارے اینڈز کے ساتھ کالج کا انگلش پیپر تبدیل کرتا تو میں فلاں ہوجاتا۔ پھر بھی یہ ایک مضبوط لفظ ہے جب اسے صحیح طور پر استعمال کیا جاتا ہے۔ یہ عمل کا ایک لفظ ہے ، اور اس کا مطلب ہے کہ کسی چیز کی پیروی کرنی ہوگی۔ میں نے بہت سارے اسپیکرز خاص طور پر نوجوان مبلغین کو سنا ہے ، اور جب وہ کسی چیز کو پہنچنے تک پہنچ رہے ہیں تو وہ لفظ اور استعمال کریں گے۔ ایک منٹ ، جب وہ یہ کہتے ہیں ، میرے دوست ، انہیں کچھ اور کہنا پڑے گا۔ کوئی سزا اس کے ساتھ ختم نہیں ہوسکتی ہے۔ اور ہمیشہ ہی مزید کارروائی کی طرف جاتا ہے۔

 

مارک نے یہ انجیل لکھی ، مجھے یقین ہے ، روم میں ، ظاہر ہے رومیوں کے لئے ، کیونکہ وہ ایک مصروف لوگ تھے اور طاقت اور عمل پر یقین رکھتے تھے۔ وہ اس سوال کا جواب چاہتے ہیں: کیا یسوع یہ کام کرنے کے قابل ہے؟ یہ انجیل ایک مصروف شخص کو پڑھنے کے لئے brief کافی مختصر ہے۔ عہد نامہ کے کچھ صحیفوں کا حوالہ دیا گیا ہے اور یہودی رسم و رواج کی وضاحت کی گئی ہے ، جو اس بات کا اضافی ثبوت پیش کرتی ہے کہ یہ غیر ملکیوں کے لئے لکھا گیا تھا۔

میتھیو نے ہمیں نسب نامہ دیا ہے کیونکہ بادشاہ کا نسب ہونا ضروری ہے۔ مارک ایک نہیں دیتا کیونکہ نوکر کو نسب کی ضرورت نہیں ہے ، اسے حوالوں کی ضرورت ہے۔ نوکر کو کام کرنے کی ضرورت ہے۔ ہم اس انجیل میں یہ دیکھنے جا رہے ہیں کیوں کہ یسوع کو پیش کیا گیا ہے۔