Wednesday 21 April 2021

The Will of God | How to know the Will of God, Free Bible Study in Urdu/Hindi/Punjabi | Gospel Memorization

 اگر آپ خدا کی مرضی کو جاننے اور اپنی زندگی کے لئے منصوبہ بندی کرنے میں دلچسپی رکھتے ہیں تو ، آپ کو خدا کے ساتھ چلنا سیکھنا چاہئے۔ آپ کو اس کے ساتھ تعلقات استوار کرنے کی ضرورت ہےمسیحت صرف مذہب کے بجائے رشتوں کے بارے میں ہے۔

 

اور اسی طرح آپ کو خدا کے ساتھ اپنے تعلقات کو فروغ دینا ہوگا۔ آپ کو اس کے بارے میں جاننے کی کوشش کرنی ہوگی نہ کہ صرف اس کے بارے میں جاننے کی کوشش کرنا۔

آپ اس کلام کو اپنے کلام میں وقت گزارنے ، دُعاکے لئے وقت نکالنے ، اور چرچ اور چھوٹے گروپ بائبل کے مطالعہ کے چھوٹے مواقع میں شامل ہونے کے لئے ہر موقع سے فائدہ اٹھاتے ہوئے اس تعلق کو بہتر بنائیں گے۔ جب آپ اپنی زندگی میں ان مضامین کو ڈھونڈتے ہیں تو ، خدا آپ کے سامنے اپنے منصوبے کو ظاہر کرنے کے لئے پہلے اقدامات شروع کرے گا۔

اپنی مرضی خدا کے حوالے کرو۔ کئی بار جب ہم کہتے ہیں کہ ہم خدا کی مرضی کے متلاشی ہیں تو ، جو ہم واقعتا God خدا سے کہنا چاہتے ہیں وہ یہ ہے: “ٹھیک ہے ، خدایا ، میں یہ کرنے کا ارادہ کر رہا ہوں۔ اب مجھے آپ کی ضرورت ہے کہ یہ ٹھیک ہے ، ٹھیک ہے؟ " مجھے آپ کو بتانا چاہئے کہ یہ واقعی اس کی حقیقی مرضی کو تلاش کرنے میں کارآمد نہیں ہے۔ اس سے پہلے کہ خدا آپ پر اپنی مرضی کا اظہار کرنا شروع کردے ، آپ کو ہر وہ کام کرنے کا پابند ہونا چاہئے جو وہ آپ سے کرنا چاہتا ہے۔ خدا شاید آپ کو اپنا منصوبہ بتانے میں سست روی کا مظاہرہ کرے گا اگر وہ جانتا ہے کہ آپ شاید یہ منصوبہ ویسے بھی نہیں کریں گے۔

خدا کی مرضی جاننا جو آپ پہلے سے جانتے ہو اس کی اطاعت کرو۔

بہت سارے لوگ یہ جاننا چاہتے ہیں کہ ان کی زندگیوں کے لئے خدا کا کیا منصوبہ ہے ، لیکن وہ اس حقیقت کو نظرانداز کرتے ہیں کہ اس کی مرضی کا ٪98 His پہلے ہی اس کے کلام کے ذریعے احتیاط سے وضع کیا گیا ہے۔ خدا اپنی مرضی کے ، بہت سے پہلوؤں کے بارے میں بہت واضح ہے۔ مثال کے طور پر ، یہ واضح طور پر اس کا منصوبہ ہے کہ ہم جنسی بے حیائی سے باز رہیں (1 تھسلنیکیوں 4: 3)۔

 

اگر ہم ان چیزوں کی پابندی نہیں کرتے ہیں جن کو خدا نے ہمیں واضح طور پر اس کی مرضی کے مطابق دکھایا ہے ، تو ہم کیوں سوچیں گے کہ وہ ہماری زندگی کے لئے اپنے منصوبے کے بارے میں مزید معلومات ظاہر کرے گا؟ اطاعت ایک اہم پہلا قدم ہے۔

دیندار ان پٹ کی تلاش کریں۔

خدا کی رضا کو تلاش کرنے کا ایک اہم جز یہ ہے کہ آپ اپنی زندگی میں خدا کے مشیروں کا ان پٹ تلاش کریں۔ اگر آپ کے پاس فی الحال God-. دیندار راہنمائ نہیں ہیں تو میں آپ کو بہت ہی مشورہ دوں گا کہ آپ انہیں ابھی تلاش کریں۔

 

اس طرح اس کے بارے میں سوچیں:

 آپ کو سمجھنا چاہئے کہ آپ بنیادی طور پر ان پانچ لوگوں میں سے ایک مرکب ہیں جن کے ساتھ آپ زیادہ تر وقت گزارتے ہیں۔ تو ، پھر ، یہ ضروری ہے کہ آپ ان پانچ افراد کا انتخاب کریں۔ اگر آپ خدائی مشیروں کے ساتھ اپنے آپ کو گھیرنے کا انتخاب کرتے ہیں تو ، وہ آپ کو اپنی زندگی کے بارے میں خدا کے منصوبے کو سمجھنے میں مددگار ثابت ہوں گے۔ لیکن اگر آپ اپنے آپ کو ایسے لوگوں سے گھیر لیتے ہیں جو خدا سے دور ہیں ، تو آپ کی زندگی کے لئے His اس کی بہترین تلاش کرنے کی امید بہت کم ہوجائے گی۔

امثال 11:14 - جہاں کوئی صلاح نہیں ہے ، لوگ گر جاتے ہیں۔ لیکن مشیروں کی بھیڑ میں حفاظت ہے۔

 

چرچ اس کے لئے آپ کی بہت مدد کرنے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ میں آپ کو ہر بار دروازے کھولنے کے بعد چرچ میں رہنے کی ترغیب دوں گا۔ جتنا آپ اپنے آپ کو مومنین کی جماعت سے شامل کریں گے ، آپ کے مذہبی مرد اور خواتین کو تلاش کرنے کے امکانات اتنے زیادہ ہوں گے جو خدا کی مرضی کو سمجھنے میں آپ کی مدد کرسکیں۔

 

attention. اس طرف دھیان دو کہ خدا نے آپ کو کس طرح تار تار کیا ہے۔

خدا نے آپ کو اس دنیا میں ایک خاص کردار ادا کرنے کے لئے پیدا کیا ہے۔ کوئی دوسرا نہیں ہے جو مکمل طور پر وہی کچھ حاصل کرسکتا ہے جو خدا نے جان بوجھ کر آپ کو پیدا کرنے کے لئے بنایا ہے۔

رسول پیٹر ہمیں یہ نصیحت کرتا ہے

1 پطرس 4:10 - جیسا کہ ہر ایک کو تحفہ ملا ہے ، خدا کے کئی گنا فضل کے اچھ steے ذمہ داروں کی حیثیت سے ، ایک دوسرے سے اس کی خدمت کرو۔

 

خدا نے ہم میں سے ہر ایک کو ایک خاص مشن سرانجام دینے کے لئے تحفے میں دی ہے جس کے لئے ہم اکیلے پیدا کیے گئے تھے۔ کتنا حیرت انگیز ہے زبردست!

 

لہذا ، جب آپ اپنی زندگی کے لئے خدا کی مرضی کو دریافت کرنے کی کوشش کرتے ہیں تو ، اس پر توجہ دیں کہ اس نے آپ کو کیا تحفہ دیا ہے۔ آپ کے لئے His اس کا منصوبہ براہ راست ان تحائف سے وابستہ ہوگا جو اس نے آپ کو عطا کیے ہیں۔ بڑی خوشخبری یہ ہے کہ آپ جو کچھ بھی کرنے کو کہتے ہیں اس میں خود بخود اچھ !ا ہوجاؤ گے۔

 

خدا کی روح کو سنو۔

میں نے اپنی دُعایہ زندگی میں ایک اہم موڑ کا تجربہ کیا جب میں دُعا کرتا ہوں توصرف چپ چاپ سیکھ گیا۔ یہ آپ کو عجیب لگ سکتا ہے ، اور یہ مجھے پہلے ہی عجیب لگ رہا تھا۔

 

آپ نے دیکھا ، جب میں خدا سے دعا کرتا تھا تو میں ساری باتیں کرتا تھا۔ لیکن اس کے بعد ، کئی سال پہلے ، میں نے بل ہائبل کی کتاب ، 'بو بسٹ ناٹ ٹون ٹورن' پڑھی۔ اس کتاب نے دعا کے ذریعہ خدا کے قریب جانے کا انداز بالکل تبدیل کردیا۔ اس کتاب کو پڑھنے کے بعد سے ، میں نے اپنی دعا کی زندگی میں ایک اہم جز شامل کیا ہے: سن۔ مجھے وقت سننے میں وقت لگتا ہے کہ خدا نے مجھ سے کیا کہنا ہے۔

عملی طور پر ، میں جس طرح سے اس کے بارے میں جاتا ہوں وہ یہ ہے کہ جب میں دعا کرنے بیٹھتا ہوں تو اپنے ساتھ ایک نوٹ پیڈ لے کر آؤں۔ پھر میں متعدد صفحات کے اوپری حصے میں مندرجہ ذیل چیزیں لکھتا ہوں:

"میرے کیریئر کا اگلا مرحلہ کیا ہے؟"

"میری خدمت میں اگلا قدم کیا ہے؟"

"میرے اہل خانہ کے لئے اگلا قدم کیا ہے؟"

"میری شادی کے لئے اگلا قدم کیا ہے؟"

"میری تعلیم کا اگلا قدم کیا ہے؟"

"میرے مالی معاملات میں اگلا قدم کیا ہے؟"

دُعاکے وقت ، میں مندرجہ بالا جیسے سوالوں پر غور کرتا ہوں۔ اکثر ، خدا ان سوالات میں سے ایک یا زیادہ سے زیادہ کے بارے میں نظریات اور معلومات سے میرے دل کو سیلاب دینا شروع کردے گا۔ میں جتنی جلدی ہو سکے لکھتا ہوں جتنا وہ میرے دل سے بولتا ہے۔ مجھ پر اس کی روح کو محسوس کرنے ، اپنے خیالات اور الفاظ کی رہنمائی کرنے کا کتنا شاندار تجربہ ہے۔

اس جیسے تجربات کے ذریعہ ، اس نے مجھے کئی بار بڑی وضاحت کے ساتھ بتایا ہے کہ میری زندگی کے لئے اس کی مرضی کیا ہے۔ میں ان تجربات کی خواہش کرتا ہوں جب وہ مجھ سے اس طرح بولتا ہے۔ وہ اوقات واقعی زندگی بدل رہے ہیں۔

یوحنا 10:27 - میری بھیڑ میری آواز سنتی ہے ، اور میں انہیں جانتا ہوں ، اور وہ میرے پیچھے چلتے ہیں۔

 

اپنے دل کی بات سنو۔

روح کو سننے کے علاوہ ، میں بھی آپ کے دل کو سننے کی سفارش کرتا ہوں۔ میری بات کو سمجھنے کے لئے ، درج ذیل حوالہ پر غور کریں:

زبور: 37: -5- yourself - yourself اپنے آپ کو بھی خداوند میں خوش کرو ، اور وہ آپ کو اپنے دل کی خواہشات عطا کرے گا۔ 5 خداوند کے لئے اپنی راہ کا ارتکاب کرو ، اسی پر بھروسہ کرو ، اور وہ اسے انجام دے گا۔ (این کے جے وی)

مجھے اس حوالہ سے پیار ہے ، کیونکہ اس سے مجھے یہ معلوم ہوتا ہے کہ ، جب میں خداوند کے ساتھ چل رہا ہوں تو وہ واقعتا many مجھے بہت ساری ٹھنڈی چیزیں کرنے دیتا ہے جو میں واقعتا do کرنا پسند کرتا ہوں! جب آپ اس کے قریب ہوجاتے ہیں تو ، وہ دراصل آپ کی خواہشات کی تشکیل کرنا شروع کردیتا ہے تاکہ آپ ان کاموں کی خواہش کریں جو اس نے آپ کو کرنے کے لئے پہلے ہی بلایا ہے۔

 

تب ، اس کا منصوبہ حقیقت میں ایک انتہائی دلچسپ مہم جوئی بن جاتا ہے۔ جب میں خدا کی مرضی کر رہا ہوں تو مجھے ہمیشہ زندگی کا سب سے زیادہ لطف آتا ہے۔ اور اس کی وجہ یہ ہے کہ وہ میرے "بدبخت" کی تشکیل کرتا ہے تاکہ وہ کام کرنا چاہوں جس کے لئے اس نے واقعتا مجھے پیدا کیا ہے۔

 

8. اپنے حالات پر ایک نظر ڈالیں۔

خدا اکثر واضح طریقوں سے حالات کو کھڑا کرکے ہماری زندگیوں کے بارے میں اپنے منصوبے کو واضح طور پر ظاہر کرتا ہے۔ اور وہ ہمیں یہ بھی دکھاتا ہے کہ اس کی مرضی ہمارے لئے اسی طرح نہیں ہے۔ آپ کے لئے the آپ کی ملازمت لینا آپ کی مرضی نہیں ہے۔ اگر آپ 5 6 6 tall قد اور وزن 125 پونڈ ہیں۔ ، تو یہ امکان نہیں ہے کہ خدا نے آپ کو پیشہ ورانہ فٹ بال کھیلنے کے لئے پیدا کیا ہے۔

 

برسوں کے دوران ، میں نے دریافت کیا ہے کہ دروازے کھولنے اور بند کرنے میں خدا بہت اچھا ہے۔ یہاں تک کہ اس نے رسول پال اور اعمال میں اس کے دخل اندازی کے لئے بھی ایسا ہی کیا۔ اس حوالہ پر ایک نظر ڈالیں:

 

اعمال 16: 6-10

 

6 جب وہ فریگیا اور گلاتیا کے علاقے سے گزرے تو روح القدس نے ایشیاء میں کلام کی تبلیغ کرنے سے منع کیا۔

 

7 جب وہ میسیا آئے ، تو انہوں نے بیتھنیا جانے کی کوشش کی ، لیکن روح نے ان کو اجازت نہیں دی۔

 

8 تب وہ میسیا کے قریب سے گذرتے ہوئے ٹرواس پر آئے۔

 

9 اور رات کو پولس کے سامنے ایک بینائی دکھائی دی۔ مقدونیہ کا ایک آدمی کھڑا ہوا اور اس سے التجا کی کہ ، "مقدونیہ آؤ اور ہماری مدد کرو۔"

 

10 جب اس نے یہ نظارہ دیکھا تو فورا. ہی ہم نے مقدونیہ جانے کی کوشش کی ، یہ نتیجہ اخذ کیا کہ خداوند نے ہمیں ان کو خوشخبری سنانے کے لئے بلایا ہے۔

 

تو ، یہاں تک کہ پولس کو اپنی خدمت میں بند دروازوں کا سامنا کرنا پڑا۔ خدا اکثر بند دروازوں کا استعمال ہمیں واضح طور پر یہ ظاہر کرنے کے لئے کرتا ہے کہ وہ ہمیں کیا کرنا نہیں چاہتا ہے۔ اور وہ کبھی کبھی کھلے دروازے بھی ہمیں یہ ظاہر کرنے کے لئے استعمال کرتا ہے کہ وہ کیا کرنا چاہتا ہے۔ یقینا ، اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ ہر کھلا دروازہ یقینی طور پر خدا کا منصوبہ ہے ، لیکن اس سے آپ کو کچھ بنیادی سمت فراہم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

اختتامی سوچ

اگلی بار جب آپ اپنی زندگی کے بارے میں خدا کے منصوبے پر غور کرنے لگیں گے تو ، میں آپ کو مذکورہ بالا آٹھ مراحل پر غور کرنے کی ترغیب دوں گا۔ ان اصولوں کو استعمال کریں تاکہ آپ اس کے منصوبے پر عمل پیرا ہوں۔ اور جب تم اس کی خواہش کو پوری دل سے ڈھونڈو گے تو تم اسے پاؤ گے۔