Friday, 9 April 2021

Bible Study the Book of the Revelation in Urdu/Hindi/Punjabi | Makashfa Ki Katab

 

ہمارے دور میں اس تاویل کے بہت سارے نقاد ہیں جو نہ صرف اسے چھوٹ دینے کی کوشش کرتے ہیں بلکہ اس کے بارے میں سخت باتیں بھی کرتے ہیں۔ ایک حالیہ کتاب تنقید کی ، جو ایک عام آدمی نے لکھی ہے ، نے مجھے اس کے دلیل کا جواب دینے سے قاصر ہونے کا حوالہ دیا ہے۔ ٹھیک ہے ، معاملے کی حقیقت یہ ہے کہ اس نے ایک صبح مجھے گھر بلایا جب میں اپنے دفتر جانے کے لئے تیار ہو رہا تھا۔ اس وقت میں ٹھیک نہیں تھا ، اور میں کسی ایسے شخص کے ساتھ کسی دلیل میں شامل ہونا نہیں چاہتا تھا جو ظاہر ہے کہ اس کی حیثیت میں انتہائی جنونی تھا۔ اپنی کتاب میں وہ یہ بیان دیتے ہیں کہ میں ان کے سوال کا جواب دینے سے قاصر تھا۔ اگر وہ بائبل کے دیگر نمائش کاروں سے غلط تشریح کرتا ہے کیونکہ وہ مجھ سے غلط الفاظ لکھتا ہے تو مجھے اس کی کتاب پر کچھ بھی اعتماد نہیں ہوگا۔

انہوں نے اپنی کتاب میں یہ بات برقرار رکھی ہے کہ ابتدائی مستقبل کا نظریہ ایک ایسی چیز ہے جو بالکل نیا ہے۔ میں تسلیم کروں گا کہ یہ پچھلے کچھ سالوں کے دوران ، ان سبھی تشریحات کی طرح ، مکمل طور پر تیار ہوا ہے۔ جب میں جوان تھا اور نیا مسیحی تھا ، تب میں میرا تعارف اس نظریہ سے ہوا تھا جو مابعد ملتانیت کے نام سے جانا جاتا ہے۔ مابعد مابعد سازوں کا خیال تھا کہ دنیا بہتر اور بہتر ہوگی ، چرچ پوری دنیا کو تبدیل کردے گا، اور پھر مسیح آئے گا اور بادشاہی کرے گا۔ ٹھیک ہے ، وہ نظریہ آج قریب قریب ہی ختم ہوچکا ہے۔ دو عالمی جنگوں کے بعد ، ایک دنیا بھر میں افسردگی اور جن بحرانوں سے دنیا گذر رہی ہے ، بہت کم ہیں جو اب بھی اس نظریہ کو برقرار رکھتے ہیں۔ جب تک میں نے اپنے مسلک کے مدرسے میں داخلہ لیا ، تب تک ہر پروفیسر ایک امیلیینیالسٹ تھا ، یعنی ، وہ ایک ملینیم پر یقین نہیں کرتا تھا۔ یہی خیال تھا کہ زیادہ تر مابعد میلان کے احاطے میں حصہ لیا گیا تھا۔ سیمینار میں ایک پروفیسر تھا جو ابھی تک میل میلینیالسٹ تھا۔ وہ بہت بوڑھا تھا اور سننے میں سخت تھا۔ در حقیقت ، جب انہوں نے اسے بتایا کہ جنگ ختم ہوچکی ہے تو ، اس نے سوچا کہ ان کا مطلب خانہ جنگی ہے۔ وہ واقعی ایک پچھلا نمبر تھا ، اور وہ ابھی بھی ایک میل میلینیالسٹ تھا۔

کتاب مکاشفہ کے بارے میں چھ حیرت انگیز اور اکیلا خصوصیات ہیں۔

It. یہ عہد نامہ کی واحد مکاشفہ کی  کتاب ہے۔ عہد نامہ میں سترہ پیشن گوئی کی کتابیں ہیں اور عہد نامہ میں صرف یہ ایک کتاب ہے۔

 

John. یوحنا ، مصنف ، کلام پاک میں کسی بھی دوسرے مصنف کی نسبت دور سے ابدی ماضی میں پہنچ جاتا ہے۔ وہ اپنی انجیل میں یہ کام کرتا ہے جو اس کے ساتھ کھلتا ہے: "ابتدا میں کلام تھا ، اور کلام خدا کے ساتھ تھا ، اور کلام خدا تھا" (یوحنا 1: 1)۔ پھر وہ تخلیق کے وقت تک چلا گیا: “سب کچھ اس کے ذریعہ بنایا گیا تھا۔ اور اس کے بغیر کچھ بھی نہیں بنایا گیا تھا "(یوحنا 1: 3). پھر ، جب یوحنا کتاب مکاشفہ لکھتا ہے ، تو وہ ابد تک کے مستقبل اور ہمارے خداوند اور نجات دہندہ یسوع مسیح کی ابدی سلطنت تک پہنچ جاتا ہے۔

There. ایک خاص نعمت ہے جس کا وعدہ اس کتاب کے قارئین سے کیا گیا ہے: "مبارک ہے وہ جو پڑھتا ہے ، اور وہ جو اس پیشگوئی کے الفاظ سنتے ہیں اور جو کچھ اس میں لکھا جاتا ہے اس پر قائم رہتا ہے۔ کیونکہ وقت قریب ہے۔" (بحوالہ 1: 3) یہ ایک برکت والا وعدہ ہے۔ نیز ، کتاب کے آخر میں ایک انتباہ دیا گیا ہے جو اس کے مندرجات کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کرنے والوں کے لئے جاری کیا ہے: "کیونکہ میں ہر ایک آدمی کو گواہی دیتا ہوں جو اس کتاب کی پیش گوئی کے الفاظ سنتا ہے ، اگر کوئی شخص ان چیزوں میں اضافہ کرے گا تو خدا جو لوگ اس کتاب میں لکھے ہوئے ہیں وہ اس میں اضافہ کریں گے۔ اور اگر کوئی اس پیشگوئی کی کتاب کے الفاظ سے باز آجاتا ہے تو خدا اس کا حصہ کتاب حیات اور مقدس شہر سے نکال لے گا۔ اور ان چیزوں سے جو اس کتاب میں لکھی گئی ہیں "(مکاشفہ 22: 18۔19)۔ اس انتباہ کو پیش گوئی کے ان جنگلی اور اجنبی ترجمانوں کو روکنا ، دیکھنا اور سنانا چاہئے۔ کتاب مکاشفہ  کے سلسلے میں محض کچھ بھی کہنا خطرناک ہے کیونکہ آج لوگوں کو احساس ہے کہ ہم تاریخ کے ایک بڑے بحران کی طرف آچکے ہیں۔ کچھ کہنا جو سراسر حد سے دور ہے ان کو گمراہ کرنا ہے۔ بدقسمتی سے ، ہمارے دور میں سب سے زیادہ مشہور نبی اساتذہ وہ ہیں جو ایک اعضا پر چل پڑے ہیں۔ اس نے ایک بہت ہی سنگین مسئلہ کھڑا کیا ہے ، اور بعد میں ہمیں اس سے پریشانی کا سامنا کرنا پڑے گا۔

It. یہ مہر بند کتاب نہیں ہے۔ ڈینیئل کو کتاب کے آخر وقت تک مہر لگانے کے لئے کہا گیا تھا (ڈین. 12: 9) ، لیکن یوحنا کو بتایا گیا ہے: "اس کتاب کی پیشن گوئی کے اقوال پر مہر نہ لگائیں: کیونکہ وقت قریب ہے"۔ : 10)۔ یہ کہنا کہ کتاب مکاشفہ  ایک سرسری اور دم بنانا ایک گڑبڑ اور ناممکن ہے اور اس کی سمجھ نہیں آسکتی ہے۔ یہ مہر بند کتاب نہیں ہے۔ در حقیقت ، یہ بائبل کی غالبا. بہترین منظم کتاب ہے۔

 

5. یہ علامتوں میں اظہار خیالات کا ایک سلسلہ ہے جو حقیقت سے نمٹا ہے۔ لفظی تشریح ہمیشہ ترجیح دی جاتی ہے جب تک کہ یوحنا یہ واضح نہ کردے کہ یہ دوسری صورت میں ہے۔

It. یہ ایک عظیم یونین اسٹیشن کی طرح ہے جہاں کلام پاک کے دوسرے حصوں سے پیشن گوئی کے بڑے ٹرنک لائنیں آچکی ہیں۔ مکاشفہ کسی چیز کی ابتدا یا ابتدا نہیں کرتا ہے۔ بلکہ یہ پورا ہوتا ہے اور یہ نتیجہ اخذ کرتا ہے جو کلام پاک میں کہیں اور شروع کیا گیا ہے۔ یہ ضروری ہے کہ کتاب کی صحیح تفہیم یہ ہو کہ ٹرمینل کے پہلے حوالہ سے ہی ہر ایک اہم پیشگوئی کا سراغ لگا سکے۔ پیشن گوئی کے کم از کم دس عظیم مضامین ہیں جن کی تکمیل یہاں ہوتی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ باقی بائبل کا علم کتاب مکا شفہ  کی تفہیم کے لئے ضروری ہے۔ یہ حساب کتاب کیا جاتا ہے کہ مکاشفہ میں پرانے عہد نامے کے پانچ سو سے زیادہ حوالوں یا اشارے ہیں اور ، اس کی 40 404 آیات میں سے ، Test 27. میں عہد نامہ کے حوالہ جات موجود ہیں۔ دوسرے لفظوں میں ، اس کتاب کا نصف سے زیادہ عہد عہد قدیم کے بارے میں آپ کی سمجھ پر منحصر ہے۔

آئیے کتاب مکاشفہ  کو ایک ہوائی اڈے کے طور پر دیکھیں جس میں دس زبردست ایئرلائنز شامل ہیں۔ ہمیں یہ سمجھنے کی ضرورت ہے کہ مکاشفہ کی کتاب میں آتے ہی ہر ایک نے کہاں سے آغاز کیا اور اس کی ترقی کیسے ہوئی۔ پیشن گوئی کے دس عظیم مضامین جو ان کی تکمیل کو پاتے ہیں وہ یہ ہیں:

1. خداوند یسوع مسیح۔ وہ کتاب کا مضمون ہے۔ موضوع درندے یا قہر کے پیالے نہیں بلکہ گناہ گار ہیں۔ اس کا پہلا ذکر پیدائش :15: :15:15 میں واپس آیا ہے ، جیسا کہ عورت کی نسل ہے۔

The. کلیسا عہد عہد قدیم سے شروع نہیں ہوتا ہے۔ اس کا ذکر سب سے پہلے خداوند یسوع نے میتھیو 16: 18 میں کیا ہے: "اور میں آپ سے یہ بھی کہتا ہوں کہ آپ پیٹر ہیں اور اسی چٹان پر میں اپنا چرچ بناؤں گا۔ اور اس پر جہنم کے دروازے غالب نہیں ہوں گے۔

جی اُٹھنے اور سنتوں کا ترجمہ (دیکھیں یوحنا 14؛ 1 تھیسس 4: 13-18؛ 1۔کرم 15: 51–52)۔

The. عظیم مصیبت ، استثنا 4 میں واپس آنے کی بات کی گئی ہے جہاں خدا کہتا ہے کہ اس کے لوگ فتنے میں پڑیں گے۔

 

5. شیطان اور شیطان (دیکھیں حزق 28: 11-18)۔

6. "گناہ کا آدمی" (دیکھیں حزق 28: 1-10)۔

apost. مرتد مسیحی کا راستہ اور اختتام (ڈین. 2: 31-45؛ متی 13) دیکھیں۔

8. "غیر قوموں کے اوقات" کا آغاز ، کورس اور اختتام (ڈین. 2: 37-45؛ لوقا 21: 24)۔ خداوند یسوع نے کہا کہ یروشلم غیر یہودیوں کے نیچے چلے جائیں گے جب تک کہ یہودیوں کے ٹائم مکمل نہیں ہوتے ہیں۔

9. مسیح کی دوسری آمد۔ یہوداہ 14-15 کے مطابق ، حنوک نے اس کے بارے میں بات کی ، جو ہمیں ابتداء ریکارڈ کے وقت تک لے جاتا ہے۔

10۔اسرائیل کے عہد نامے ، ابتداء 12: 1–3 میں خدا نے ابراہیم کے ساتھ کیا ہوا عہد سے شروع کیا۔ خدا نے اسرائیل کو پانچ چیزوں کا وعدہ کیا ، اور خدا نے مکاشفہ میں کہا ہے کہ وہ ان سب کو پورا کرے گا۔

 

اب میں ایک مثبت بیان دینا چاہتا ہوں: کتاب مکاشفہ  کوئی مشکل کتاب نہیں ہے۔ لبرل الہیات نے اس کو ایک مشکل کتاب بنانے کی کوشش کی ہے ، اور املاینی ماہر اسے ایک علامتی اور مشکل سمجھنے والی کتاب سمجھتے ہیں۔ یہاں تک کہ ہمارے کچھ ماقبل پرست یہ ظاہر کرنے کی کوشش کر رہے ہیں کہ یہ عجیب و غریب ہے۔

دراصل ، یہ بائبل کی سب سے منظم کتاب ہے۔ اور اس کو غلط سمجھنے کی کوئی وجہ نہیں ہے۔ یہ میرا مطلب ہے: یہ خود کو تقسیم کرتا ہے۔ یوحنا نے مسیح کی طرف سے دی گئی ہدایات کا تذکرہ کیا: "وہی چیزیں جو آپ نے دیکھا ہے ، اور جو چیزیں ہیں ، اور وہ چیزیں جو بعد میں ہوں گی لکھیں"۔ Rev ماضی ، حال اور مستقبل۔ تب ہم دیکھیں گے کہ کتاب خود کو سات کی سیریز میں بانٹ دیتی ہے ، اور ہر ایک تقسیم اتنا ہی منظم ہے جتنا یہ ممکن ہے۔ آپ کو بائبل میں کوئی دوسری کتاب نہیں ملے گی جو خود کو اس طرح تقسیم کرتی ہے۔

 

ان لوگوں کے لئے جو یہ دعوی کرتے ہیں کہ یہ سب علامتی اور ہماری سمجھ سے بالاتر ہے ، میں کہتا ہوں کہ کتاب مکاشفہ کو لفظی طور پر لیا جانا ہے۔ اور جب کسی علامت کو استعمال کیا جائے گا تو یہ بیان کیا جائے گا۔ نیز یہ حقیقت کی علامت ہوگی ، اور حقیقت اس علامت سے کہیں زیادہ حقیقت ہوگی جس کی وجہ یوحنا علامتوں کو حقیقت کو بیان کرنے کے لئے استعمال کرتی ہے۔ ہماری کتاب کے مطالعہ میں ، اس پر عمل کرنے کے لئے ایک تمام اہم اصول ہے۔ آئیے مکاشفہ کو یہ کہنے دیں کہ وہ کیا کہنا چاہتا ہے۔

 

لہذا ، ہمیں کتاب تک پہنچنے اور اس میں سے کچھ ایسی حیرت انگیز تصویریں کھینچنے کا کوئی حق نہیں ہے جو جان ہمارے لئے بیان کرتے ہیں اور ان کی ترجمانی ہمارے دور میں ہو رہی ہے۔ ان میں سے کچھ علامتی ، حقیقت کی علامت ہیں ، لیکن ایسی حقیقت سے نہیں جو اس وقت رونما ہورہا ہے۔

ــــــــــــــــــــــــــجاریـــــــــــــــــــــــــ